مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 03:422022-03-02اقتصادي

بسته کمک های اضطراری بانک جهانی و صندوق بین المللی برای اوکراین


بسته کمک های اضطراری میلیارد دلاری بانک جهانی و صندوق بین المللی پول برای اوکراین آماده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دیوید مالپاس ، رییس گروه بانک جهانی و کریستالینا جورجیوا ، مدیر عامل صندوق بین المللی پول گفتند که بانک جهانی در حال آماده سازی بسته حمایتی 3 میلیارد دلاری برای اوکراین در ماه های آینده است و صندوق بین المللی پول (IMF) نیز به زودی درخواست های تأمین مالی اضطراری برای اوکراین را بررسی می کند.

در بیانیه ای که در این ارتباط از سوی مقامات بانک جهانی و صندوق بین المللی پول به صورت مشترک منتشر شده، گفته شده است: مؤسسات ما با هم کار می کنند تا از اوکراین در زمینه های مالی و سیاسی حمایت کنند و به فوریت این حمایت را افزایش دهند.

ما روزانه با مقامات در مورد اقدامات بحران در تماس بوده ایم… در گروه بانک جهانی، ما در حال آماده سازی یک بسته حمایتی 3 میلیارد دلاری هستیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: در ماه های آینده، با شروع عملیات حمایت از بودجه با پرداخت سریع حداقل 350 میلیون دلار که برای تصویب به هیئت مدیره ارائه می شود، موافقت خواهد شد و پس از آن 200 میلیون دلار به عنوان حمایت از پرداخت سریع برای سلامت و آموزش و پرورش اوکراین ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته کمک های اضطراری بانک جهانی و صندوق بین المللی برای اوکراین

بسته کمک های اضطراری بانک جهانی و صندوق بین المللی برای اوکراین