مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 07:572022-03-02اقتصادي

استقبال مردم از برنج های تنظیم بازاری


دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی کشور گفت: مردم از برنج های تنظیم بازاری به ویژه تایلندی، هندی و پاکستانی استقبال مناسبی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، قاسمعلی حسنی امروز (چهارشنبه) در گفت وگو با ایرنا در خصوص میزان استقبال از برنج های تنظیم بازاری و اینکه برنج های 90 هزار تومانی چه سهمی از بازار دارند، اظهار داشت: اکنون مردم از برنج های تنظیم بازاری به ویژه برنج تایلندی 12 هزار و 500 تومانی و برنج هندی و پاکستانی 30 هزار تومانی استقبال کرده و می کنند و فروش خوبی دارد.

دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی کشور افزود: پیش از تعیین نرخ دستوری برای برنج های خارجی و ایرانی 5 نوع نرخ برنج داشتیم، به طوری که شرکت بازرگانی دولتی ایران برنج تایلندی را با قیمت هر کیلوگرم 11 هزار تومان در اختیار بنکداران قرار می داد و ما 11 هزار و 900 تومان به مغازه داران می فروختیم که قیمت برای مصرف کنندگان 12 هزار و 500 تومان است.

وی اضافه کرد: هر کیلوگرم برنج هندی دولتی با نرخ 18 هزار تومان در اختیار ما قرار می گرفت و با قیمت 18 هزار و 500 تومان به دست مصرف کنندگان می رسید و همچنین هر کیلوگرم برنج هندی و پاکستانی بازار آزاد بر اساس میزان شکستگی و کیفیت از 23 هزار تا 29 هزار تومان به فروش می رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال مردم از برنج های تنظیم بازاری

استقبال مردم از برنج های تنظیم بازاری