مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 08:322022-03-02اقتصادي

ضرورت برپایی نمایشگاه دائمی مشاغل خانگی در استان کردستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان وجود مکان برای برپایی نمایشگاه ها مشاغل خانگی را از نیازهای ضروری در استان دانست و گفت: به منظور تأمین بازار فروش برای تولیدات مشاغل خانگی نیازمند نمایشگاه های دائمی هستیم که در این راستا مقدمات کار فراهم شده و ساخت آن سرعت گرفته است.

- عبید رستمی، در حاشیه برپایی نمایشگاه طرح توسعه مشاغل خانگی در گفت وگو با ایسنا، با قدردانی از جهاددانشگاهی در برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: یکی از کارهای مؤثر برای معرفی و آشنایی بیشتر مردم با طرح مشاغل خانگی برپایی نمایشگاه و فروشگاه هایی از تولیدات فعالان این عرصه در سطح شهرها بوده است.

وی با اشاره به پیوند ناگسستنی تولیدات مشاغل خانگی با فرهنگ مردم افزود: تولیدات مشاغل خانگی به نوعی بازتابی از فرهنگ و آداب و رسوم کُرد و کردستان بوده است که باید به نسل های آینده انتقال یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان،به یکی دیگر از مزایای نمایشگاه طرح توسعه مشاغل خانگی استان کردستان اشاره و بیان کرد: وجود پشتیبانان و پیشرانان موفق در این نمایشگاه یکی از نکات حائز اهمیت است، چراکه هریک از پیشرانان مشاغل خانگی زیر مجموعه هایی را دارند که به واسطه این تولیدات هم از لحاظ شغلی و هم درآمدی حمایت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برپایی نمایشگاه دائمی مشاغل خانگی در استان کردستان

ضرورت برپایی نمایشگاه دائمی مشاغل خانگی در استان کردستان