مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 08:572022-03-02بين الملل

«نورد استریم 2» اعلام ورشکستگی کرد


«نورد استریم 2» نام خط لوله انتقال گازی است که برای انتقال گاز از روسیه به آلمان - و اروپا - در دست ساخت بود اما روز چهارم اسفند به دلیل حمله روسیه به اوکراین، - نورد استریم 2 نام خط لوله انتقال گازی است که برای انتقال گاز از روسیه به آلمان - و اروپا - در دست ساخت بود اما روز چهارم اسفند به دلیل حمله روسیه به اوکراین، آمریکا این خط لوله و شرکت سازنده آن را تحریم کرد.

شرکت نورد استریم 2 که مسئول ساخت خط لوله انتقال گاز از روسیه به آلمان بوده و اخیرا به دلیل حمله روسیه به اوکراین، مورد تحریم قرار گرفت، رسما اعلام ورشکستگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وبسایت روزنامه فایننشال تایمز، این شرکت همچنین تمامی کارکنانش را اخراج و تحریم های آمریکا را دلیل ورشکستگی خود معرفی کرده است.

مدیر اقتصادی منطقه ای در سوییس که شرکت مادر نورد استریم در آن مستقر است، گفت، این شرکت اعلام کرده است که دیگر توانایی ادامه فعالیت ندارد.

نورد استریم 2 نام خط لوله انتقال گازی است که برای انتقال گاز از روسیه به آلمان - و اروپا - در دست ساخت بود اما روز چهارم اسفند به دلیل حمله روسیه به اوکراین، آمریکا این خط لوله و شرکت سازنده آن را تحریم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نورد استریم 2» اعلام ورشکستگی کرد

«نورد استریم 2» اعلام ورشکستگی کرد