مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 09:072022-03-02فرهنگي

فعالیت تئاتر شهر در نوروز 1401/ اجرای سیستم اعلام و اطفای حریق


رییس مجموعه تئاتر شهر اعلام کرد این مجموعه تئاتری در ایام تعطیلات نوروز 1401، از 7 فروردین و همزمان با روز جهانی تئاتر فعالیت خود را از سر می گیرد.

- ابراهیم گله دارزاده رییس مجموعه تئاتر شهر درباره اینکه آیا این مجموعه تئاتری برای فعالیت در ایام نوروز 1401 برنامه ای دارد یا نه، به خبرنگار مهر گفت: برنامه ریزی کرده ایم که به امید خدا در ایام نوروز 1401 مجموعه تئاتر شهر فعال باشد و از اجراهای نمایشی، مخاطبان و علاقه مندان به تئاتر میزبانی کند.

وی درباره تاریخ شروع اجراهای این مجموعه در نوروز 1401، اظهار کرد: سعی می کنیم از 7 فروردین و همزمان با روز جهانی تئاتر مجموعه تئاتر شهر میزبان اجراهای تئاتری باشد.

گله دارزاده درباره اینکه آیا از 7 فروردین 1401 تمامی سالن های مجموعه میزبان اجراهای نمایشی خواهند بود یا نه، یادآور شد: برنامه ریزی مان اینگونه است که تمامی سالن های مجموعه میزبان گروه های تئاتری باشند که البته این امر بستگی به شرایط کرونایی و شرایط گروه ها دارد.

قطعاً همه سالن های مجموعه به صورت همزمان اجرای خود را آغاز نمی کنند و طبق برنامه ریزی و شرایط گروه ها زمان آغاز اجرای آثارشان در سالن ها متفاوت است اما آغاز اجراها از 7 فروردین خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت تئاتر شهر در نوروز 1401/ اجرای سیستم اعلام و اطفای حریق

فعالیت تئاتر شهر در نوروز 1401/ اجرای سیستم اعلام و اطفای حریق