مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 09:072022-03-02سياسي

بعثت پیامبر اسلام (ص) نعمت عظیم خداوند برای تمام جوامع بشری است


انسان ها اگر با پیامبر همراه باشند می توانند از ظلمت به سوی نور بروند و از امکانات تطهیر بهره مند شوند چراکه معلم اصلی انسان ها وجود مقدس نبی گرامی اسلام است و بعثت، - ، حجت الاسلام سید مهدی میرباقری طی سخنانی در مراسمی که به مناسبت مبعث نبی گرامی اسلام در شبستان امام خمینی (ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد اظهار داشت: خداوند متعال در همانند امشبی وجود مقدس نبی اکرم را برای انجام یک مأموریت بزرگ مبعوث نمودند و آن مأموریت انجام برنامه الهی و طرح بزرگ خداوند است و این طرح ناظر بر جامعه انسانی است و اختصاص به یک منطقه و جمع خاصی ندارد و محدود به یک امت محدود هم نیست.

وی افزود: وجود مقدس نبی اکرم نسبت به تمام جوامع بشری مأموریت دارند و نسبت به تمام دوران های زندگی بشر مأمور هستند و حضرت خاتم انبیا بوده و بعد از حضرت دیگر طرح رسالتی از سوی خداوند وجود ندارد.

سخنران حرم بانوی کرامت خاطر نشان کرد: هدایت کل جوامع بشری بر عهده وجود مقدس نبی گرامی اسلام گذاشته شده و این مأموریت بزرگ در مثل امشبی آغاز می شود و یک راهی از عالم بالا به سوی انسان ها به واسطه بعثت پیامبر گشوده شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: قرآن کریم برنامه ای است که خداوند به پیامبر عطا نموده و پیامبر هم باید این کتاب الهی را در جامعه محقق نماید تا انسان ها از ظلما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعثت پیامبر اسلام (ص) نعمت عظیم خداوند برای تمام جوامع بشری است

بعثت پیامبر اسلام (ص) نعمت عظیم خداوند برای تمام جوامع بشری است