مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 09:222022-03-02دانش

کلنگ ساخت دانشگاه آزاد در فردیس به زمین زده می شود


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی البرز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی البرز در حوزه تحصیلات تکمیلی سعی در ایجاد رشته های میان رشته ای داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین کلانتری خلیل آباد روز چهارشنبه 11 اسفند در جلسه شورای دانشگاه آزاد البرز با بیان اینکه دانشگاه در حال تحقق و ایجاد مزرعه ای به وسعت 23 هکتار در ماهدشت برای تولید محصولات سبز و تولیدات دامی است، افزود: همچنین از برنامه های آتی دانشگاه می توان به سرانه نوآوری مواد در کرج، سرانه نوآوری خودرو در نظرآباد و انرژی های زیست پذیر در هشتگرد اشاره کرد.

کلانتری خلیل آباد افزود: گسترش دوره های مشترک با مرکز بین المللی و ایجاد مراکز مطالعه، مدیریت منابع و توسعه سرمایه گذاری ها، دوره های آموزشی کوتاه مدت و ایجاد مجتمع رفاهی در طالقان و مجتمع رفاهی و آبزی پروری در چالوس و همچنین ایجاد استخر و سالن ژیمناستیک در ضلع غربی دانشگاه هم انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه پزشکی، احداث درمانگاه سیدالشهدا و گرفتن مجوز رشته روانشناسی سلامت در مقطع کارشناسی ارشد و روانشناسی بالینی در مقطع دکتری همچنین تلاش برای ایجاد 12 رشته جدید در حوزه پزشکی، روانشناسی، تربیت بدنی و .

انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ ساخت دانشگاه آزاد در فردیس به زمین زده می شود

کلنگ ساخت دانشگاه آزاد در فردیس به زمین زده می شود