مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 09:222022-03-02سياسي

تمام اخبار غیب الهی در دستان نبی گرامی اسلام است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید مهدی میرباقری طی سخنانی در مراسمی که به مناسبت مبعث نبی گرامی اسلام در شبستان امام خمینی (ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد اظهار داشت: - و زمانی این اخبار مقرر می شود که از طریق وحی به پیامبر برسد این حقایق غیبی در یک فضای کاملاً قرنطینه و حفاظت شده به دستان حضرت می رسید تا مبادا شیاطین دسترسی به این اخبار داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید مهدی میرباقری طی سخنانی در مراسمی که به مناسبت مبعث نبی گرامی اسلام در شبستان امام خمینی (ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد اظهار داشت: خداوند متعال در همانند امشبی وجود مقدس نبی اکرم را برای انجام یک مأموریت بزرگ مبعوث نمودند و آن مأموریت انجام برنامه الهی و طرح بزرگ خداوند است و این طرح ناظر بر جامعه انسانی است و اختصاص به یک منطقه و جمع خاصی ندارد و محدود به یک امت محدود هم نیست.

وی افزود: وجود مقدس نبی اکرم نسبت به تمام جوامع بشری مأموریت دارند و نسبت به تمام دوران های زندگی بشر مأمور هستند و حضرت خاتم انبیا بوده و بعد از حضرت دیگر طرح رسالتی از سوی خداوند وجود ندارد.

سخنران حرم بانوی کرامت خاطر نشان کرد: هدایت کل جوامع بشری بر عهده وجود مقدس نبی گرامی اسلام گذاشته شده و این مأموریت بزرگ در مثل امشبی آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام اخبار غیب الهی در دستان نبی گرامی اسلام است

تمام اخبار غیب الهی در دستان نبی گرامی اسلام است