مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 09:272022-03-02ورزشي

از تولد تا 43 سالگی با الغرافه، حریف فولاد در آسیا


تیم فولاد ایران در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا باید رو در روی الغرافه یکی از تیم های مطرح قطری صف آرایی کند، باشگاهی که از سال 1979 میلادی با نام الاتحاد تاسیس و در ادامه با تغییر نام به الغرافه سال ها است که به صورت حرفه ای فعالیت می کند.

- تیم فوتبال فولاد خوزستان با هدایت سرمربی جوان اما با تجربه خود جواد نکونام کاپیتان سال های اخیر تیم ملی ایران و باشگاه اوساسونا اسپانیا در فصل گذشته توانست با شکست استقلال تهران در فینال جام حذفی و کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها برای دومین سال متوالی بلیت سفر به تورنمنتی که بهترین های آسیا در آن حضور خواهند داشت یعنی لیگ قهرمانان آسیا 2022 را برای خوزستانی ها به ارمغان بیاورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکنون با توجه به کنار گذاشته شدن دو تیم سرخ آبی پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس از این مسابقات توسط ای اف اسی همه نگاه عاشقان فوتبال به تیم های فولاد و سپاهان است تا بتوانند به عنوان نمایندگان شایسته ایرانی برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

فولاد خوزستان که در قرعه کشی این رقابت ها در گروه C با تیم های الغرافه قطر، شباب الاهلی امارات و آهال ترکمنستان هم گروه شده است، در اولین دیدار خود در تاریخ 18 فروردین 1401 باید مقابل نماینده فوتبال قطر یعنی الغرافه صف آرایی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تولد تا 43 سالگی با الغرافه، حریف فولاد در آسیا

از تولد تا 43 سالگی با الغرافه، حریف فولاد در آسیا