مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 09:322022-03-02اقتصادي

ایجاد پایگاه های روستا بازار در لرستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بر ایجاد پایگاه های روستا بازار در استان تاکید کرد.

- سید عماد شاهرخی در جلسه ارائه پیشنهادات طرح های اقتصادی در حوزه کشاورزی بر ایجاد زنجیره های تولید محصولات کشاورزی و جلوگیری از خام فروشی تأکید کرد.

وی گفت: در استان ظرفیت های خوبی در حوزه تولیدات کشاورزی وجود دارد که با احداث کارخانجات و کارگاه های فرآوری و بسته بندی و همچنین ایجاد پایانه های صادراتی از خام فروشی تولیدات استان جلوگیری می شود و با تحقق این مهم معیشت تولیدکنندگان وضعیت بهتری خواهد یافت.

این مسئول بر ایجاد پایگاه های روستا بازار، احداث کارخانه تولید کودهای شیمیایی، کارخانه عمل آوری در حوزه شیلات (بسته بندی آبزیان) در استان و استفاده از ظرفیت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی تأکید کرد.

شاهرخی اظهار کرد: با ایجاد انگیزه از طریق تشویق کارشناسان موفق و انجام فعالیت های کاری مفید برای زیربخش های حوزه کشاورزی از روزمرگی خارج شده و تحولی عظیم در این زمینه ایجاد کنیم.

این مقام مسئول در پایان از کشاورزان پیشرو، شرکت ها، اتحادیه ها و تعاونی ها دعوت کرد که از هشتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی که از دوازدهم تا پانزدهم اسفند در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خرم آباد برگزار می شود بازدید و از دانش فنی کارشناسان استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پایگاه های روستا بازار در لرستان

ایجاد پایگاه های روستا بازار در لرستان