مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-02بين الملل

با حمله روسیه، مشارکت ایرلند در سیاست دفاعی اتحادیه اروپا احتمالا بیشتر می شود


معاون نخست وزیر ایرلند اعلام کرد، در پی حمله روسیه به اوکراین، ایرلند احتمالا در سنت بی طرفی نظامی خود تجدیدنظر خواهد کرد و بیشتر در سیاست دفاعی مشترک اتحادیه اروپا مشارکت می کند.

- با حمله روسیه، مشارکت ایرلند در "سیاست دفاعی" اتحادیه اروپا احتمالا بیشتر می شود معاون نخست وزیر ایرلند اعلام کرد، در پی حمله روسیه به اوکراین، ایرلند احتمالا در سنت بی طرفی نظامی خود تجدیدنظر خواهد کرد و بیشتر در سیاست دفاعی مشترک اتحادیه اروپا مشارکت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لئو ورادکار، معاون نخست وزیر جمهوری ایرلند به رادیو آر تی ایی گفت: حمله روسیه به اوکراین ما را ملزم می سازد تا درباره سیاست امنیتی مان عمیق تر فکر کنیم.

فکر نمی کنم که درصدد پیوستن به ناتو باشیم اما احتمالا بیشتر در سیاست دفاعی اروپا مشارکت خواهیم کرد.

با این حال وی افزود: دولت ایرلند هیچ پاسخ تند و بی فکری به این بحران نخواهد داد، با دقت گزینه هایش را بررسی خواهد کرد و اجازه می دهد در کشوری که سیاست بی طرفی از مدت ها قبل بسیار محبوب بوده، بحث کاملی انجام شود.

ورادکار تصریح کرد: ما طی 70 سال گذشته این فرضیه را در ایرلند داشتیم که بی طرفی نظامی مان از ما حفاظت می کند و این کار را نیز انجام داده است و اگر به ما حمله شود، کشورهای ناتو از جمله آمریکا و انگلیس در هر شرایطی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حمله روسیه، مشارکت ایرلند در سیاست دفاعی اتحادیه اروپا احتمالا بیشتر می شود

با حمله روسیه، مشارکت ایرلند در سیاست دفاعی اتحادیه اروپا احتمالا بیشتر می شود