مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 09:572022-03-02سياسي

ساخت مجتمع جدید فناوری دانشگاه امیرکبیر تا پایان 1401


رییس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ساخت مجتمع فناوری شماره 4 این دانشگاه با مشارکت بخش خصوصی خبر داد و گفت: این مجتمع تا پایان سال 1401 به بهره برداری می رسد.

- به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر علی نیکبخت گفت: با توجه به اینکه حرکت به سمت فناوری و کاربردی سازی آن در جامعه از اولویت های دانشگاه های نسل چهارم است دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز برنامه راهبردی خود را در این زمینه طراحی کرده است.

وی افزود: در این راستا دانشکده های دانشگاه به عنوان محور اصلی توسعه فناوری هستند و بر همین اساس مراکز نوآوری تخصصی در دانشکده ها ایجاد شده اند.

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: مراکز نوآوری این شرایط را فراهم می آورند که دانشجویان با همراهی اعضای هیات علمی بر روی مسائل و موضوعات طرح شده از سوی صنایع و همچنین مسایلی که مورد نیاز واقعی جامعه است کار کنند.

نیکبخت با بیان اینکه در حال حاضر 12 مرکز نوآوری تخصصی در دانشکده های دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه اندازی شده اند، افزود: برنامه داریم در تمامی دانشکده های دانشگاه حداقل یک مرکز نوآوری ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: برنامه دانشگاه در حوزه کارآفرینی، تسهیل و فراهم کردن شرایط لازم برای ایجاد کسب و کارهای نوپا توسط دانشجویان و فارغ التحصیلان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مجتمع جدید فناوری دانشگاه امیرکبیر تا پایان 1401

ساخت مجتمع جدید فناوری دانشگاه امیرکبیر تا پایان 1401