مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-02سياسي

431 اثر به مرحله داوری جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران ارسال شد


مسئول بسیج رسانه مازندران با اشاره به ارسال 558 اثر به سومین جشنواره رسانه ای ابوذر گفت: از این تعداد 431 اثر به مرحله داوری ارسال شد.

- ، عبدالمهدی حق شناس صبح چهارشنبه در نشست خبری جشنواره رسانه ای ابوذر با اشاره به برپایی سومین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در استان اظهار داشت: شناسایی خبرنگاران در تراز انقلاب، ایجاد انگیزه بین خبرنگاران و ثبت آثار حوزه انقلاب از جمله اهداف جشنواره رسانه ای ابوذر است.

وی با بیان اینکه 576 اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه شد که از این تعداد 558 اثر دریافت شد، گفت: از این تعداد 431 اثر به مرحله داوری ارسال شده است.

وی ادامه داد: 86 اثر در بخش گزارش، 53 اثر مصاحبه، 31 اثر خبر، 50 اثر در بخش تیتر، 61 اثر در بخش عکس، 46 اثر در بخش گزارش تصویری، 9 اثر در بخش ویژه علامه حسن زاده آملی و مابقی در سایر بخش ها به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

مسئول بسیج رسانه مازندران با اشاره به چاپ کتاب جشنواره با عنوان قاب سوم از جمله اقدامات بوده است، افزود: آثار تمام برگزیدگان جشنواره در این کتاب چاپ شده است و روز دوشنبه هفته آینده اختتامیه این جشنواره برگزار می شد.

وی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره با حضور مسئول بسیج رسانه کشور برگزار می شود، گفت: 9 نفر از برگزیدگان به جشنواره کشوری و ملی ابوذر راه یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

431 اثر به مرحله داوری جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران ارسال شد

431 اثر به مرحله داوری جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران ارسال شد