مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 10:172022-03-02سياسي

گازبهای 25 هزار خانوار مددجو در اردبیل رایگان شد


مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: قریب به 25000 مشترک گاز تحت پوشش سازمان های حمایتی از مزایای بخشودگی گازبها در سقف الگوی مصرف در سال 1400 بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار اسماعیلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای بند(ی) تبصره 8 قانون بودجه سال 1400 و بر اساس اطلاعات واصله از کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره کل بهزیستی استان اردبیل تاکنون قریب به 28 هزار مشترک گاز مشمول بند مذکور توسط این نهادها معرفی شدند.

وی افزود: اطلاعات 25 هزار نفر از این مشترکان پس از بررسی های لازم صحیح تشخیص داده شد که بخشودگی گازبهای آنان از ابتدای سال 1400 در سقف الگوی مصرف در سیستم جامع مشترکین شرکت گاز اعمال گردید.

مدیر عامل  شرکت گاز استان اردبیل تشریح کرد: از این تعداد 2 هزار و 500 مشترک از مددجویان اداره کل بهزیستی و تعداد 22 هزار و 500 مشترک از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

وی تصریح کرد: تمامی اطلاعات دریافتی پایش شده و اطلاعات فاقد اعتبار جهت تصحیح به سازمان های حمایتی بازگشت داده می شود که در صورت دریافت اطلاعات تکمیلی مددجویان در اسرع زمان اقدامات لازم را جهت برخورداری این مشترکین از مزایای این قانون انجام خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازبهای 25 هزار خانوار مددجو در اردبیل رایگان شد

گازبهای 25 هزار خانوار مددجو در اردبیل رایگان شد