مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 10:372022-03-02اجتماعي

استفاده از فضای مدارس در ساعات غیرآموزشی را عملی خواهیم کرد


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح آزادسازی مجموعه های ورزشی، مبتنی بر اصل سوم قانون اساسی است که تربیت بدنی رایگان و خانواده محور را در بر می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، صادق ستاری فرد در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها با اشاره به تربیت تمام ساحتی، گفت: تربیت تمام ساحتی سه الزام کلیدی دارد؛ اگر به دنبال تربیت تمام ساحتی برای دانش آموزان هستیم باید معلم تمام ساحتی باشد و در فرایند جذب نیروی انسانی، تعلیم و پرورش نیروی انسانی موضوع تمام ساحتی بودن معلمان مدنظر باشد.

وی افزود: معلم فقط انتقال دهنده علوم نیست بلکه کارکرد اصلی وی انتقال و نهادینه کردن ارزش های فرهنگی اجتماعی و ملی و مذهبی است که باید در دانش آموزان نهادینه شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت با بیان اینکه تخصص گرایی در حوزه تعلیم و تربیت معلم بسیار مهم است، معلم ورزش فقط معلم ورزش نیست، معلم فیزیک فقط معلم فیزیک نیست، بلکه تمام معلمان باید در ساحت های شش گانه به مهارت برسند در وقت لازم به موضوع تربیت دانش آموز کمک کنند.

ستاری فرد خاطر نشان کرد: الزام بعدی تربیت تمام ساحتی محتواست که شامل برنامه، کتاب و بسته آموزشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از فضای مدارس در ساعات غیرآموزشی را عملی خواهیم کرد

استفاده از فضای مدارس در ساعات غیرآموزشی را عملی خواهیم کرد