مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 10:522022-03-02پزشكي

البرز پیک ششم را پشت سر گذاشته است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: البرز پیک ششم را پشت سرگذاشته و باید امیدوار باشیم طی روزهای آتی سیر نزولی ابتلا آغاز شود.

- جواد معظمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: از حدود یک هفته قبل شرایط البرز از لحاظ تعداد بیماران بستری و مبتلایان در وضعیت نسبتا ثابتی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با این وضعیت می توان گفت البرز پیک ششم را پشت سرگذاشته و باید امیدوار باشیم طی روزهای آتی سیر نزولی ابتلا آغاز شود.

معظمی با تاکید بر اینکه این شرایط نباید باعث سهل انگاری مردم شود، گفت: حدود 80 درصد از بستری ها و فوتی های این موج، بیماران زمینه ای یا کسانی هستند که واکسن تزریق نکرده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز ابراز کرد: به همین دلیل اگر فردی در خانواده بیمار قلبی، مبتلا به سرطان، فرد مسن، دارای فشار خون و کسی که به هردلیل موفق به تزریق واکسن نشده دارد، باید یا از دیدار او خودداری کند و یا در زمان ملاقات ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت کند.

این مسئول گفت: افرادی که در خانواده بیمار زمینه ای دارند، باید چندین برابر بیش از سایرین نسبت به رعایت پروتکل ها و تزریق واکسن حساسیت به خرج دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز پیک ششم را پشت سر گذاشته است

البرز پیک ششم را پشت سر گذاشته است