مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 10:522022-03-02سياسي

«پیامدهای اجتماعی و فرهنگی کرونا» رونمایی شد


در نشست رونمایی کتاب «پیامدهای اجتماعی و فرهنگی کرونا» علیرضا حسن زاده پدیده «چرخش قرن» را بحران قرن بیست ویکم خواند و ظهور همه گیری، جنگ های متعدد و تقابل های تمدنی و سیاسی را از نتایج این پدیده و بهترین پاسخ به آن را نوزایی فکری و فرهنگی برشمرد.

- در نشست رونمایی کتاب پیامدهای اجتماعی و فرهنگی کرونا علیرضا حسن زاده پدیده چرخش قرن را بحران قرن بیست ویکم خواند و ظهور همه گیری، جنگ های متعدد و تقابل های تمدنی و سیاسی را از نتایج این پدیده و بهترین پاسخ به آن را نوزایی فکری و فرهنگی برشمرد.

حسن بشیر نیز بر اهمیت این کتاب در موضوعاتی چون تاب آوری در برابر کرونا، ابعاد هستی شناختی پاندمی و تأثیر آن بر آموزش و.

تأکید کرد.

همچنین حسین میرزایی توضیحات این کتاب بر اَشکالِ تازه فعالیت در دوره قرنطینه و همه گیری کرونا بر عرصه های فرهنگی و هنری را بررسی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست رونمایی از کتاب مجموعه مقالات پیامدهای اجتماعی و فرهنگی کرونا بر حوزه های میراث فرهنگی و گردشگری، صنایع فرهنگی خلاق و هنرهای سنتی از سوی دو پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با سخنرانی حسن بشیر ، استاد دانشگاه امام صادق(ع)، سیداحمد محیط طباطبایی ، رییس ایکوم، سیدمحمد بهشتی ، عضو شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری، حسین میر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پیامدهای اجتماعی و فرهنگی کرونا» رونمایی شد

«پیامدهای اجتماعی و فرهنگی کرونا» رونمایی شد