مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 10:572022-03-02پزشكي

هرگونه انتقال دانشجویان ایرانی از اوکراین براساس عدالت آموزشی باشد


شورای صنفی دانشجویان وزارت بهداشت یادآور شد: امیدواریم وزارت بهداشت و وزارت علوم برای انتقال دانشجویان ایرانی از اوکراین براساس قوانین، عدالت آموزشی و ضوابط موجود عمل کنند.

- به نقل از شورای صنفی دانشجویان وزارت بهداشت، شورای صنفی دانشجویان وزارت بهداشت در بیانیه ای به موضوع انتقال دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاه های اوکراین به دانشگاه های داخل کشور واکنش نشان دادند.

در این بیانیه آمده است: شرایط جنگی در اوکراین، مانند هر جنگ دیگری ناراحت کننده و غم انگیز است و ما به عنوان مجمع شوراهای صنفی دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نگران سلامت حال هموطنان عزیزمان به ویژه دانشجویان مقیم اوکراین هستیم.

شوراهای صنفی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت به عنوان نمایندگان قانونی بیش از 260 هزار دانشجوی علوم پزشکی سراسر کشور، با آرزوی سلامتی و امنیت و درخواست ایجاد شرایط امن و امکان بازگشت ایرانیان به وطن توسط وزارت امور خارجه و سفارت ایران در اوکراین برای هموطنان ایرانی در اوکراین به ویژه دانشجویان ایرانی محصل در این کشور و حل موقت مشکلات مربوط به سربازی، نگران است که تحولات اوکراین، نباید موجب شود عده ای از دانشجویان ایرانی محصل در دانشگاه های غیرمجاز و تایید نشده جهت حضور در دانشگاه های ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه انتقال دانشجویان ایرانی از اوکراین براساس عدالت آموزشی باشد

هرگونه انتقال دانشجویان ایرانی از اوکراین براساس عدالت آموزشی باشد