مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 11:072022-03-02سياسي

سمنان؛ آماده پذیرایی از مسافران نوروزی؛ اما به شرط رعایت پروتکل ها!


تدابیر لازم برای خدمت رسانی مطلوب به مسافران در نوروز 1401 اندیشیده شده و سمنان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی رییس ستاد خدمات سفر استان سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان، ضمن تأکید بر اینکه اعضای ستاد خدمات سفر نوروز 1401 باید در ایام نوروز پای کار بوده و در استان حضور داشته باشند، اظهار کرد: دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان تمهیدات لازم را در دستور کار قرار دهد تا دهیاران روستاهای هدف گردشگری و در مسیر جاده اصلی استان به منظور جذب مسافران، نسبت به انجام اقدامات لازم و مناسب ترغیبی و اطلاع رسانی در ورودی روستاها اهتمام داشته باشند.

وی ادامه داد: مساجد در مسیر تردد باید مشخص، زیباسازی و بهسازی شده و لیست کامل آن به دبیرخانه ستاد خدمات سفر اعلام شود و بانک های عامل نیز نسبت به ارائه خدمات مطلوب بانکی در خودپردازها در ایام نوروز 1401 اهتمام ورزند.

هاشمی افزود: جایگاه های عرضه سوخت استان در ایام نوروز 1401 با تأمین سوخت و نظافت محوطه، مسجد و نمازخانه ها برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران و زائران آماده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان؛ آماده پذیرایی از مسافران نوروزی؛ اما به شرط رعایت پروتکل ها!

سمنان؛ آماده پذیرایی از مسافران نوروزی؛ اما به شرط رعایت پروتکل ها!