مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 11:172022-03-02پزشكي

دو مرکز خدمات کووید 19 در همدان اضافه شد


رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان  گفت: مرکز سمیعی شهرک مدنی و شهرک بهشتی به شمار مراکز منتخب کووید 19 در شهرستان همدان اضافه شد.

- علیرضا رستمی کیا در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: به منظور دسترسی آسان افراد با علائم تنفسی به مراکز ارائه دهنده خدمات کووید 19 و نیز مقابله بهتر با موج ششم اپیدمی کرونا، دو مرکز خدمات کووید 19 سمیعی شهرک مدنی و شهرک بهشتی به شمار مراکز منتخب شهرستان همدان افزوده شد.

وی با اشاره به انتقال پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید 19 عین القضات به مرکز بیت العباس گفت: این پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در خیابان فرعی باباطاهر، حسینیه بیت العباس واقع شده که این مرکز در طبقه چهارم مستقر  و در ساعات اداری فعال است.

رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان  با بیان اینکه در حال حاضر در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی زیر پوشش شهرستان همدان در ساعات اداری خدمات مرتبط با بیماری کرونا ارائه می شود عنوان کرد: پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون تالار قرآن، سالن سردار سلیمانی، مرکز آموزش بهورزی، مرکز بیت العباس و اتوبوس مستقر در پیاده راه بوعلی نیز به ارائه خدمات واکسیناسیون در همدان می پردازند.

وی از مردم خواست سریع تر نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کنند و تاکید کرد: برای مهار کرونا عدم حضور در تجمع و رعایت دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو مرکز خدمات کووید 19 در همدان اضافه شد

دو مرکز خدمات کووید 19 در همدان اضافه شد