نرم افزار CRM چیست و چه کاربردی دارد؟تا به حال پیش آمده که برای پیدا کردن اطلاعات تماس مشتری ساعت ها جستجو کنید؟ یا آخر ماه نتوانید گزارش درستی از عملکرد تیم ها، میزان درآمد و غیره داشته باشید؟ یا همه چیز پراکنده باشد و تیم ها به اطلاعات درستی دسترسی نداشته باشد؟ می خواهیم در این مقاله چاره ی کارتان را معرفی کنیم! نرم افزار CRM چیست؟ احتمالاً تا به حال نام نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management) یا CRM به گوشتان خورده است. در حال حاضر این سیستم نقش چشمگیری در بهینه سازی عملکرد کسب وکارها دارد. با استفاده از سی آر ام می توانید داده های مشتری هایتان را جمع آوری کنید، فرآیندهایتان را سازماندهی و تجزیه وتحلیل کنید و روابط خود با مشتری ها را بهتر مدیریت کنید. وقتی تمام داده های مربوط به با مشتری های بالقوه در یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری جمع آوری و ذخیره شود، ردیابی اطلاعات در فرآیندهای فروش (از طریق فرم ها، تعامل با کمپین های بارازیابی تعامل با پشتیبانی مشتری یا الگوهای خرید) آسان تر خواهد شد. این موضوع به پاسخگویی بهتر به مشتریان کمک می کند. با استفاده از این سیستم همچنین نیازهای مشتری ها را بهتر درک کرده و روابط بهتری را ایجاد خواهید کرد و اقدامات بازاریابی هوشمندانه تری را انجام می دهید. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |