مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-02ورزشي

در آستانه بهار سه نمایشگاه عیدانه در زاهدان برگزار می شود


مدیر امور بانوان شهرداری زاهدان گفت: در آستانه بهار سه نمایشگاه عیدانه در زاهدان برگزار می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر امور بانوان شهرداری زاهدان گفت: در آستانه بهار سه نمایشگاه عیدانه در زاهدان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حسابی مقدم افزود: این نمایشگاه ها طبق مصوبه کمیسیون امور بانوان شورا در سه نقطه از شهر زاهدان از سه شنبه 10 اسفند آغاز و تا 26 اسفند ادامه خواهد داشت .

حسابی مقدم ادامه داد: اولین نمایشگاه عیدانه در مرکز نوآوری دانشگاه سیستان و بلوچستان از تاریخ 10 تا 13 اسفندماه ،دومین نمایشگاه عیدانه در پارک فرهنگیان از 17 تا 20 اسفند ماه و سومین نمایشگاه از 21 تا 26 اسفند ماه در محل بازارچه شریعتی از ساعت 10 تا 19 برپا خواهد بود.

رابط کمیته امر به معروف شهرداری زاهدان بیان کرد: هدف از اجرای این برنامه ها توسعه مشارکت های مردمی و افزایش توانمندی های بانوان می باشد که در نتیجه باعث توسعه کارآفرینی و رونق کسب و کار بانوان و رونق اقتصادی خانواده و جامعه و استان را منجر می شود.

گفتنی است نمایشگاه های عیدانه شهرداری، با همکاری شهرداری منطقه 1 و 4 ، دانشگاه سیستان و بلوچستان ،سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی، سازمان سیما ،منظر و فضای سبز، سازمان ساماندهی مشاغل شهری، مدیریت روابط عمومی و مدیریت امور بانوان شهرداری برگزار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آستانه بهار سه نمایشگاه عیدانه در زاهدان برگزار می شود

در آستانه بهار سه نمایشگاه عیدانه در زاهدان برگزار می شود