مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-02سياسي

تهران به 20 مرکز مداخله در بحران نیاز دارد


سرپرست بهزیستی استان تهران با تشریح خدمات اورژانس اجتماعی گفت: در کلانشهر تهران با توجه به بعد جمعیت و گسترش آسیب های اجتماعی تعداد 20 مرکز مداخله در بحران دیگر مورد نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاهی و آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، سمانه زمانی درباره خدمات مراکز مداخله در بحران اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: اقدامات اجرایی مراکز مداخله در بحران شامل پذیرش، خدمات تخصصی، ترخیص و پیگیری پس از ترخیص است.

   وی درباره پذیرش این مددجویان در مراکز مداخله در بحران ادامه داد: مراجعان می توانند به طرق مختلف از جمله خود معرف و ارجاعی شامل درون سازمانی و برون سازمانی در مراکز مداخله در بحران پذیرش شده و از خدمات تخصصی شامل خدمات مددکاری اجتماعی، خدمات روانشناسی، خدمات بهداشتی و درمانی، خدمات تربیتی، خدمات حقوقی، خدمات فرهنگی و آموزشی و خدمات تیم تخصصی بهره مند شوند.

  سرپرست بهزیستی استان تهران با اشاره به خدمات مددکاری اجتماعی گفت: بخشی از خدمات مددکاری اجتماعی شامل مصاحبه تشخیصی، ارایه خدمات اجتماعی، ارتباط با خانواده، آموزش مهارتهای زندگی (با همکاری روانشناس)، بازتوانی و پیگیری پس از ترخیص است.

همچنین مصاحبه بالینی و معاینه وضعیت روانی، انجام آزمون ها، مشاوره و درمان اعم از مشاوره فردی و روانشناسی خانوادگی و گروهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران به 20 مرکز مداخله در بحران نیاز دارد

تهران به 20 مرکز مداخله در بحران نیاز دارد