مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-02سياسي

مؤدیان مالیاتی در سمنان تکریم می شوند


مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان تکریم مؤدیان مالیاتی و وصول با اصول مالیات را از سیاست های اصلی کار نظام مالیاتی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، جواد انوری مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان در دیدار با ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود ضمن تقدیر از حمایت های فرماندار اظهار کرد: افزایش عدالت مالیاتی یکی از اهداف سازمان امور مالیاتی کشور بوده که همواره سرلوحه کار این اداره کل است.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان ادامه داد: رسیدگی دقیق به پرونده های مالیاتی در استان از عوامل اصلی عدالت مالیاتی است و بر اساس اسناد و مدارک ارائه شده توسط مؤدیان مالیاتی کلیه دفاتر رسیدگی مالیات اخذ خواهد شد.

وی، ایجاد مشوق های مالیاتی را یکی از عوامل اصلی وصول مالیات دانست و افزود: خوشبختانه در بخش مشاغل مؤدیان مالیاتی در استان با ارائه به موقع اظهارنامه مالیاتی از مزایای بخشودگی مالیاتی بهره مند شده اند.

انوری با اشاره به ارائه اظهارنامه های مالیاتی توسط مؤدیان در موعد مقرر و قانونی عنوان کرد: یکی از مواردی که مشمول جریمه در نظام مالیاتی می شود، عدم ارائه اظهارنامه در موعد مقرر است؛ اگر مؤدیان مالیاتی به وظایف خود در مهلت تعیین شده عمل کنند، مشمول جر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مؤدیان مالیاتی در سمنان تکریم می شوند

مؤدیان مالیاتی در سمنان تکریم می شوند