مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-02سياسي

چهارچوب گفتگوی سالم در زوجین چگونه است؟/ درخواست از همسر به جای انتقاد


اختلاف نظر و بحث بین زوج ها اتفاقی طبیعی و اجتناب ناپذیر است اما خیلی ها بلد هستند این مشاجرات را مدیریت کنند و خیلی های دیگر کارشان بالا می گیرد و به جنگ و دعوا و درگیری می رسد به طوریکه بعد از کارشان پشیمان می شوند.

- گروه خانواده : ازدواج یک مکالمه طولانی بین دو نفر است که گاه به خاطر ناپختگی، بی تجربگی، اختلاف سلایق و فرهنگ ها به جر و بحث ها می رسید، مشاجره مخرب ترین عامل یک زندگی است.

درست است که از قدیم و ندیم گفته اند که زن و شوهر دعوا کنند و ابلهان باورکنند، اما مشاجره های طولانی زن و شوهرها حتی اگر به آشتی کردن هم ختم شود، عواطف آنها را جریحه دار می کند و روابط زناشویی را در خیلی اوقات مختل می کند.

خیلی از زن و شوهرها از برقرار کردن یک ارتباط صحیح و صحبت کردن ساده بدون دعوا عاجز هستند و به محض اینکه یک مسئله و چالشی در زندگی شان پیش می آید، سریع در مرداب جر و بحث و مشاجره بی اثر گیر می کنند و نمی توانند از دعوا کردن اجتناب کنند.

درحالیکه اختلاف نظر و سلیقه بین دو نفر که سال ها بدون هم زندگی کرده اند، در دو خانواده مختلف با دو فرهنگ و اخلاق و ژنتیک متفاوتی امری عادی و اجتناب ناپذیر است اما چطور می توان از تبدیل یک بحث ساده به یک دعوای سخت جلوگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارچوب گفتگوی سالم در زوجین چگونه است؟/ درخواست از همسر به جای انتقاد

چهارچوب گفتگوی سالم در زوجین چگونه است؟/ درخواست از همسر به جای انتقاد