مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-02سياسي

آماده باش حوزه حمل و نقل جهت استقبال از مسافران نوروزی


معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس از آماده باش نوروزی حوزه حمل و نقل استان جهت استقبال ایمن از مسافران و پایش تصویری سراسر جاده های استان در راستای سفر امن خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد فرخ زاده در جلسه کمیته تخصصی حمل و نقل که با حضور مسئولان استان برگزار شد، آخرین وضعیت ایمنی جاده ها، نحوه حمل و نقل مسافر از پایانه ها، توزیع فرآورده های نفتی در این ایام و بحث خدمت رسانی و امداد رسانی به مسافران مورد بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور زائران و گردشگری استان با بیان اینکه متاسفانه در سال گذشته استان فارس جزء سه استان اول در تصادفات فوتی و جرحی بوده است، گفت: در کل استان  121 نقطه حادثه خیز شناسایی شده که  76 نقطه آن ایمن سازی و روان سازی شده و 49 نقطه دیگر که آمار تصادفات در آن بالا بوده است، تدابیر و تمهیدات لازم اندیشیده شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 4 هزار متر مربع تابلو راهنمای مسیر نصب و تعمیر شده است، افزود: به منظور کنترل و نظارت سراسری جاده های مواصلاتی استان  60 دوربین جدید کنترل سرعت به 176 دوربین موجود افزوده شده است.

فرخ زاده با بیان اینکه پیش فروش 50 درصد بلیط سفرهای نوروزی به صورت سامانه ای و حضوری در روزهای آینده انجام خواهد شد، افزود:  پیش بینی های لازم در خصوص ارائه خدمات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش حوزه حمل و نقل جهت استقبال از مسافران نوروزی

آماده باش حوزه حمل و نقل جهت استقبال از مسافران نوروزی