مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 12:172022-03-02اجتماعي

امسال بم میزبان مهمانان نوروزی خواهد بود


شهرستان بم در گستره خود یکی از مناطق برخوردار از جاذبه های گردشگری فرهنگی است.

- هادی شهسوارپور در جلسه هماهنگی برنامه های نوروز سال 1401 بیان کرد: در گردشگری فرهنگی، آداب و رسوم و فرهنگ مناطق مورد توجه گردشگر بوده و روزبه روز به شمار علاقه مندان به این حوزه از گردشگری افزوده می شود.

وی افزود: در راستای خدمات رسانی و رفاه گردشگران و مسافران از تمام توان دستگاه های مستقر در شهرستان استفاده می شود تا به بهترین نحو ممکن ظرفیت های شهرستان به گردشگران و مسافران معرفی شود.

شهسوار پور بیان کرد: همه ما باید همه توان و ظرفیت را به کار بگیریم تا به بهترین شکل ممکن از این هموطنان عزیزمان که از اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور برای بازدید از جاذبه های بی نظیر وبار دید از بزرگترین بنای تاریخی بم سفر می کنند، پذیرایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه جاذبه هایی که هرساله گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را به سوی این شهرستان روانه می سازد،اضافه کرد: برگزاری تورهای باکیفیت و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران می تواند در معرفی مناسب بخش های مختلف بم تأثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه باید با پاک سازی و زیباسازی شهر و مناطق، بستر گذر و حضور گردشگران را فراهم کنیم، افزود: ما با تمام توان پای کار هستیم تا گردشگران و مسافران عبوری که بم را در تعطیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال بم میزبان مهمانان نوروزی خواهد بود

امسال بم میزبان مهمانان نوروزی خواهد بود