مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 12:272022-03-02بين الملل

آیا پوتین نظریه مرد دیوانه را اجرا می کند؟


بر اساس گزارش رسانه های آمریکایی، آژانس های اطلاعاتی این کشور با فوریت مشغول بحث بر سر این احتمال که ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه درکش را از واقعیت از دست داده ، - بر اساس گزارش رسانه های آمریکایی، آژانس های اطلاعاتی این کشور با فوریت مشغول بحث بر سر این احتمال که "ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه درکش را از واقعیت از دست داده"، هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه نیویورک تایمز آمریکا این مطلب را در گزارشی که به دنبال مجموعه ای از عملکردهای علنی ظاهرا بی ثبات رهبر روسیه منتشر ساخت، مطرح کرد؛ در حالی که به نوشته بیزینس اینسایدر این بحث پس از تصمیم پوتین برای افزایش دادن سطح آماده باش نیروهای هسته ای روسیه در روز یکشنبه، بیش از پیش شدت پیدا کرد.

چند روز پیش پوتین در نشست شورای امنیت ملی روسیه که از تلویزیون این کشور پخش شد، سرگیی ناریشکین، رییس سازمان اطلاعات خارجی کشور خود را تحقیر و سرزنش کرد.

به نوشته بیزینس اینسایدر، پوتین بعد از آن نشست، در یک سخنرانی پارانوییدی و پر از گلایه که لحظاتی قبل از آغاز حمله روسیه به اوکراین پخش شد، با انکار وجود اوکراین به عنوان یک کشور مستقل، برای بازنویسی تاریخ تلاش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا پوتین نظریه مرد دیوانه را اجرا می کند؟

آیا پوتین نظریه مرد دیوانه را اجرا می کند؟