مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-02اجتماعي

شایستگی عمومی برخی مدیران استان های آذربایجان شرقی و اردبیل ارزیابی شد


به همت کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی، ارزیابی مدیران سطوح مختلف اداره کل اوقاف و امور خیریه، صنعت، معدن وتجارت، شرکت عمران سهند و اداره کل هواشناسی استان های آذربایجان شرقی و اردبیل در محل مجتمع آموزشی- تحقیقاتی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی به همت کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی، ارزیابی مدیران سطوح مختلف اداره کل اوقاف و امور خیریه، صنعت، معدن وتجارت، شرکت عمران سهند و اداره کل هواشناسی استان های آذربایجان شرقی و اردبیل در محل مجتمع آموزشی- تحقیقاتی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی برگزار شد.

دکتر جعفر محسنی، رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در این خصوص گفت: شایستگی ها مجموعه توانایی ها و ظرفیت هایی هستند که شخص را قادر می سازند تا در چارچوب محدودیت های درون و برون سازمانی در ایفای نقش و وظایف کاری خود عملکرد مطلوب داشته باشد به علاوه آنها تضمین کننده موفقیت سازمانی نیز هستند.

شایسته سالاری یکی از ارکان توسعه پایدار در کشورهای مختلف است که به همین منظور مکانیزم های مختلفی در کشورهای توسعه یافته مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت شایسته سالاری در سازمان ها، به ویژه در دستگاه های اجرایی بخش عمومی و دولتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایستگی عمومی برخی مدیران استان های آذربایجان شرقی و اردبیل ارزیابی شد

شایستگی عمومی برخی مدیران استان های آذربایجان شرقی و اردبیل ارزیابی شد