مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-02اقتصادي

اعتبار ویژه برای حمایت از کسب وکارهای خرد در آذربایجان شرقی اختصاص می یابد


در دیدار استاندار آذربایجان شرقی با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید توافق شد، اعتبار ویژه برای حمایت از کسب وکارهای خرد در آذربایجان شرقی در سال 1401 اختصاص یابد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی در دیدار استاندار آذربایجان شرقی با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید توافق شد، اعتبار ویژه برای حمایت از کسب وکارهای خرد در آذربایجان شرقی در سال 1401 اختصاص یابد.

عابدین خرّم در دیدار با نعمت اله رضایی، گفت: نقاط مختلف آذربایجان شرقی مزیت های ویژه ای برای ایجاد و تقویت کسب وکارهای خرد همچون صنایع دستی و قالی بافی دارد.

وی افزود: در کنار توسعه صنایع بزرگ با جذب سرمایه گذاران، حمایت روشمند از کسب وکارهای خرد و خوداشتغالی از راهکارهای مدنظر دولت سیزدهم برای اشتغال زایی و ایجاد ارزش افزوده اقتصادی است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید نیز در این دیدار از آمادگی برای تخصیص اعتبارات ویژه جهت حمایت از طرح های کسب وکار خرد در آذربایجان شرقی در سال 1401 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در دیدار استاندار آذربایجان شرقی و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، برای تخصیص اعتبار ویژه جهت حمایت از کسب وکارهای خرد و خوداشتغالی در استان برای سال آینده توافق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار ویژه برای حمایت از کسب وکارهای خرد در آذربایجان شرقی اختصاص می یابد

اعتبار ویژه برای حمایت از کسب وکارهای خرد در آذربایجان شرقی اختصاص می یابد