مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 12:372022-03-02اقتصادي

سفرا و رایزنان اقتصادی عضو اکو وارد هرمزگان شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سفرا، رایزنان اقتصادی و دبیر کل اکو صبح امروز به منظور شرکت در اجلاس ویژه آشنایی با ظرفیت های هرمزگان وارد بندرعباس شدند.

این هیأت در فرودگاه بندرعباس مورد استقبال فیروزی معاون اقتصادی استانداری هرمزگان و محمدرضا صفا رییس اتاق بازرگانی بندرعباس قرار گرفتند.

به گفته علی فیروزی معاون اقتصادی استانداری هرمزگان، این استان نیمی از واردات و صادرات کشور را بر دوش دارد و بنابراین بسیاری ظرفیت های آن ملی و بین المللی است و تصمیم گیری وتصمیم سازی برای ارتقای تراز این ظرفیت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی شناساندن این ظرفیت ها به کشورهای خارجی و بخصوص سفرا و رایزنان اقتصادی را در تقویت سرمایه گذاری این کشورها در کشورمان و بخصوص در زیرساخت های اقتصادی استان بسیار موثر دانست و بیان کرد: ما در دولت سیزدهم و با آغاز استانداری آقای دوستی بنا را بر این گذاشتیم که ظرفیت های استان را ابتدا به سفرای خودمان و سپس به سفرای خارجی بشناسانیم و تاکنون ده ها نشست مختلف با سفرای ایران در کشورهای گوناگون و همین طور با سفرای دیگر کشورها در ایران چه به صورت حضوری و چه به صورت وبیناری برگزار شده است.

همچنین به گفته محمدرضا صفا رییس اتاق بازرگانی بندرعباس، توسعه همکاری با کشورهای عضو اکو که شامل پاکستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرا و رایزنان اقتصادی عضو اکو وارد هرمزگان شدند

سفرا و رایزنان اقتصادی عضو اکو وارد هرمزگان شدند