مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-02فرهنگي

«روزگار جوانی» زهره فکور صبور چگونه گذشت؟


اصغر توسلی از سریال «روزگار جوانی» که در سال 1377 ساخته شد، جزو اولین کارهایی یاد می کند که زهره فکورصبور با آن وارد دنیای بازیگری شد.

- اصغر توسلی از سریال روزگار جوانی که در سال 1377 ساخته شد، جزو اولین کارهایی یاد می کند که زهره فکورصبور با آن وارد دنیای بازیگری شد.

این کارگردان همچنین درباره نقش زهره فکورصبور در این سریال یادآور می شود: ایشان ابتدا نقش کوتاهی داشتند، اما به دلیل بازی خوبی که داشتند، چند قسمت دیگر هم به نقششان اضافه شد.

اصغر توسلی ـ کارگردان و تهیه کننده روزگار جوانی ـ در گفت و گویی با ایسنا با ابراز تاسف نسبت به درگذشت ناگهانی زهره فکورصبور از حضور این بازیگر در سریال روزگار جوانی یاد و اظهار کرد: در فصل اول سریال روزگار جوانی ، برای ایفای نقش یک کاراکتر خانم (محترم و متمول) تست می گرفتیم که ایشان مراجعه کردند و در این مجموعه قرار بود یکی دوقسمت حضور داشته باشند اما به قدری متین، مهربان و آرام بودند و کارشان را بسیار خوب می آموختند و آنقدر راحت و خوب و درست آنچه که از ایشان خواسته می شد را مقابل دوربین ارائه می دادند که یادم است چند قسمت دیگر هم نقششان را به کار اضافه کردیم.

این کارگردان تاکید کرد: خانم زهره فکورصبور جزو هنرمندانی بودند که واقعا کارشان را دوست داشتند و با تمام وجود به کارشان عشق می ورزیدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«روزگار جوانی» زهره فکور صبور چگونه گذشت؟

«روزگار جوانی» زهره فکور صبور چگونه گذشت؟