مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-02اقتصادي

برنامه ریزی برای صادرات 600 میلیون دلاری ایران به ارمنستان


رایزن بازرگانی ایران در ارمنستان گفت: افزایش صادرات ایران به ارمنستان به بیش از 600 میلیون دلار قابل تحقق است.

- به نقل از وزارت صمت، اکبر گداری در خصوص سفر وزیر صمت به ارمنستان، اظهار کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران، 12 و 13 اسفندماه به منظور توسعه تبادلات تجاری و بازرگانی به ایروان سفر می کنند.

رایزن بازرگانی ایران در ارمنستان توضیح داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده توسط سازمان توسعه تجارت ایران، هیئت تجاری متشکل از شرکت های حوزه های لوازم خانگی، پوشاک، دارو، آبزیان و شیلات، صنایع غذایی، مبلمان، ماشین آلات صنعتی و تجهیزات پزشکی روز سه شنبه 10 اسفند ماه وارد ایروان ارمنستان شدند.

گداری ادامه داد: عصر دیروز با هدف معرفی فرصت های سرمایه گذاری ارمنستان، جلسه ای با حضور عباس ظهوری سفیر ایران در ارمنستان و همکاران سازمان توسعه تجارت ایران در محل سفارت ایران در ارمنستان، برگزار شد.

عضویت ارمنستان در اتحادیه اوراسیا فرصتی برای صادرات مجدد کالاهای ایرانی رایزن بازرگانی ایران در ارمنستان در خصوص محتوای این جلسه، توضیح داد: سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان، ظرفیت ها و الزامات ورود به بازار این کشور را برای شرکت های ایرانی تشریح کرد و فرصت عضویت ارمنستان در اتحادیه اقتصادی اورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای صادرات 600 میلیون دلاری ایران به ارمنستان

برنامه ریزی برای صادرات 600 میلیون دلاری ایران به ارمنستان