مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 12:472022-03-02اجتماعي

اختصاص 600 تن قیر رایگان به شهرداری بجنورد


معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری بجنورد گفت: از سوی دفتر امور شهری استانداری خراسان شمالی حواله 600 تنی قیر رایگان برای شهرداری بجنورد دریافت شده است.

- محمدعلی کشمیری، معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری بجنورد در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد در رابطه با قیررایگانی که به شهرداری ها اختصاص پیدا کرده است، اظهار داشت: از محل های مختلفی قیر رایگان در اختیار شهرداری ها قرار داده می شود که این محل ها از سمت راه و شهرسازی و استانداری است که حوزه راه و شهرسازی بیشتر در حوزه باز آفرینی شهری به شهرداری تعلق می گیرد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه محلات هدف در حواشی شهر، مناطق کم برخوردار و سکونت گاه های غیر رسمی زیادی در بجنورد هستند، از سمت استانداری، قیرهای اختصاص یافته از سمت سازمان شهرداری ها، به شهردار داده می شود.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری بجنورد با بیان اینکه تاکنون از سمت دفتر امور شهری استانداری حواله 600 تنی قیر رایگان دریافت شده است، گفت: براین اساس 17 سرویس حدود 400 تن حمل شده و مابقی نیز به مرور طی روزهای آینده جابجا می شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: 110 تن ثبت شده که مربوط به اعتبارات سال 99 بوده که برای ساماندهی، سکونت گاه های غیررسمی تحت عنوان اعتبارات بازآفرینی باید به شهرداری تحویل داده می شد که به دلیل محقق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 600 تن قیر رایگان به شهرداری بجنورد

اختصاص 600 تن قیر رایگان به شهرداری بجنورد