مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 12:572022-03-02سياسي

استان سمنان مهیای پذیرایی از مسافران نوروزی


استاندار سمنان بر ضرورت مهیاسازی این استان و خصوصا آموزش و پرورش، راهداری، میراث فرهنگی، روستاهای هدف گردشگری،ستاد هماهنگی سفر و.

برای پذیرایی از مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: - اقدامات و تدابیر لازم برای خدمت رسانی مطلوب در تمامی حوزه ها به مسافران و زائران در ایام نوروز 1401 در استان اندیشیده شود تا مسافران هیچگونه دغدغه ای در سطح استان نداشته باشند.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان 11 اسفندماه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان(نوروز 1401) ضمن تاکید بر اینکه اعضای ستاد خدمات سفر نوروز 1401 باید در ایام نوروز پای کار بوده و در استان حضور داشته باشند، گفت: دفتر امور روستایی و شوراها استانداری تمهیدات لازم را در دستور کار قرار دهد تا دهیاران روستاهای هدف گردشگری و در مسیر جاده اصلی استان به منظور جذب مسافران، نسبت به انجام اقدامات لازم و مناسب ترغیبی و اطلاع رسانی در ورودی روستاها اهتمام داشته باشند.

وی ادامه داد: مساجد در مسیر تردد باید مشخص، زیباسازی و بهسازی شده و لیست کامل آن به دبیرخانه ستاد خدمات سفر اعلام شود و بانک های عامل نیز نسبت به ارائه خدمات مطلوب بانکی در خودپرداز ها در ایام نوروز1401 اهتمام ورزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان مهیای پذیرایی از مسافران نوروزی

استان سمنان مهیای پذیرایی از مسافران نوروزی