مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 12:572022-03-02سياسي

کنگره سرداران و 3400 شهید اردبیل شهریورماه برگزار می شود


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: کنگره سرداران و 3 هزار و 400 شهید استان اردبیل بعد از 6 سال برنامه ریزی شهریورماه سال 1401 در اردبیل برگزار می شود.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: کنگره سرداران و 3 هزار و 400 شهید استان اردبیل بعد از 6 سال برنامه ریزی شهریورماه سال 1401 در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل صبح چهارشنبه در مراسم آغاز راهیان نور دانش آموزی در اردبیل اظهار کرد: امسال به دلیل شرایط کرونایی برنامه راهیان نور دانش آموزی به صورت غیرحضوری و در بستر شاد برگزار می شود تا دانش آموزان به عنوان نسل آینده بیشتر با فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت آشنا شوند.

وی تصریح کرد: در سال های گذشته 62 هزار دانش آموز و دانشجو در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب اعزام می شدند که امسال این حرکت عظیم فرهنگی برای دانشجویان و خانواده های علاقه مند از 21 اسفندماه آغاز شده و تا 11 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: این حرکت فرهنگی و معنوی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود تا نسل جوان و نوجوان ما بیشتر با رشادت های شهدا و ایثارگران آشنایی پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره سرداران و 3400 شهید اردبیل شهریورماه برگزار می شود

کنگره سرداران و 3400 شهید اردبیل شهریورماه برگزار می شود