مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 13:022022-03-02سياسي

8 سال دفاع مقدس 800 سال ایران را پیش انداخت


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل گفت: هشت سال دفاع مقدس در ایران، کشور ما را 800 سال در مسیر پیشرفت و آبادانی جلو انداخت.

- اردبیل- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل گفت: هشت سال دفاع مقدس در ایران، کشور ما را 800 سال در مسیر پیشرفت و آبادانی جلو انداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام میثم فیاضی صبح چهارشنبه در مراسم آغاز راهیان نور دانش آموزی در سالن فدک اردبیل اظهار کرد: ذائقه شهادت همواره در جامعه تحول آفرین است و ما به سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) که در آستانه ولادت آن حضرت قرار داریم، در مسیر عزت و شرافت واقعی توسل و تمسک می جوییم.

وی تصریح کرد: جاودانگی حیات بشر در بستر شهادت است و ما امروز از برکات و ثمرات جهاد و شهادت در ابعاد مختلف زندگی بهره می گیریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل منش و حرکت شهدا را دارای پیام حریت و آزادگی دانست و گفت: 43 سال است که در سایه این فرهنگ ارزشمند از تمام ابرقدرت های جهانی به نقطه اعتماد و توکل رسیده ایم و نیازی به وجود آنها نداریم.

حجت الاسلام فیاضی افزود: در سایه هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ جهاد و شهادت جمهوری اسلامی ایران 800 سال در مسیر پیشرفت خود جلو افتاد و ما باید قدر این سرمایه عظیم معنوی را بدانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 سال دفاع مقدس 800 سال ایران را پیش انداخت

8 سال دفاع مقدس 800 سال ایران را پیش انداخت