مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 13:072022-03-02ورزشي

افشاگری از پشت پرده فوتسال زنان: مجبورمان می کردند، سکوت کنیم!


یکی از بازیکنان تیم ملی فوتسال زنان ایران با بیان اینکه فدراسیون فوتبال آنها را تحت فشار قرار داده که حرف نزنند، از وضعیت دردناک این تیم سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فدراسیون فوتبال پس از حدود دو سال تعطیلی و بلاتکلیفی تیم ملی فوتسال زنان ایران، 16 دی 1400 به صورت رسمی فروزان سیلمانی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کرد و اولین اردوی ملی پوشان هم از 17 دی در مرکز ملی فوتبال آغاز شد.

در این مدت تیم ملی به مسابقات فوتسال آسیای مرکزی موسوم به کافا اعزام شد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در ادامه هم تیم ملی روسیه به ایران سفر کرد و در روزهای دو و چهار اسفند دو بازی دوستانه با تیم زنان ایران انجام داد اما اوضاع تیم ملی در ماه های اخیر خوب نیست و حتی در آخرین اردو از کمترین امکانات نیز برخوردار نبودند.

یکی از ملی پوشان فوتسال که به دلیل تبعات احتمالی نخواست نامش فاش شود در گفت وگو با ایسنا توضیحاتی در مورد شرایط تیم ملی داد که باعث تاسف است.

مسئولان فدراسیون پنج ستاره که مخارجی میلیاردی دارند و هزینه های زیادی را برای سفرهای مختلف مسئولان صرف کردند، حاضر به تهیه تغذیه و لباس مناسب برای تیم ملی نیستند.

از طرفی شهره موسوی به عنوان نایب رییس زنان فدراسیون به وظیفه خود عمل نکرده و حتی در دیدار دوستانه تیم ایران و روسیه هم حاضر نشده است ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری از پشت پرده فوتسال زنان: مجبورمان می کردند، سکوت کنیم!

افشاگری از پشت پرده فوتسال زنان: مجبورمان می کردند، سکوت کنیم!