مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-02سياسي

آماده باش استان فارس برای استقبال از میهمانان نوروزی


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین و گردشگری استانداری فارس از آماده باش نوروزی استان در حوزه حمل و نقل برای استقبال ایمن از مسافران خبر داد.

- ، محمد فرخ زاده در جلسه کمیته تخصصی حمل و نقل ذیل ستاد اجرایی تسهیلات سفرهای نوروزی که با حضور مدیرکل حمل و نقل جاده ای فارس برگزار شد، به بررسی آخرین وضعیت ایمنی جاده ها، نحوه حمل و نقل مسافر از پایانه ها، توزیع فرآورده های نفتی در این ایام و بحث خدمت رسانی و امداد رسانی به مسافرین پرداخت.

او با بیان اینکه متاسفانه در سال گذشته فارس جزء سه استان اول در تصادفات فوتی و جرحی بوده است، اضافه کرد: در کل استان 121 نقطه حادثه خیز شناسایی شده که 76 نقطه آن ایمن سازی و روان سازی شده است و 49 نقطه دیگر که آمار تصادفات در آن بالا بوده است، تدابیر و تمهیدات لازم اندیشیده شد.

فرخ زاده با اشاره به اینکه بیش از 4 هزار متر مربع تابلو راهنمای مسیر نصب و تعمیر شده است، اضافه کرد: به منظور کنترل و نظارت سراسری جاده های مواصلاتی استان 60 دوربین جدید کنترل سرعت به 176 دوربین موجود افزوده شده است.

او با بیان اینکه پیش فروش 50 درصد بلیط سفرهای نوروزی بصورت سامانه ای و حضوری در روزهای آینده انجام خواهد شد، افزود: پیش بینی های لازم در خصوص ارائه خدمات و سرویس دهی به مسافرین توسط 55 مجتمع خدماتی بین راهی انجام می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش استان فارس برای استقبال از میهمانان نوروزی

آماده باش استان فارس برای استقبال از میهمانان نوروزی