مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 13:472022-03-02سياسي

به دنبال راهکاری موثر برای ازدواج و فرزندآوری باشیم/جلسات تشریفاتی چاره مشکلات نیست


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: باید به دنبال راهکارهای موثر در راستای ترویج ازدواج، پیشگیری از طلاق و ترغیب زوجین برای فرزندآوری باشیم.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: باید به دنبال راهکارهای موثر در راستای ترویج ازدواج، پیشگیری از طلاق و ترغیب زوجین برای فرزندآوری باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی عبداللهی در جلسه شورای راهبردی جمعیت استان که روز چهارشنبه 11 اسفند در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه خروجی جلسات باید ملموس و مشهود باشد، افزود: جلسات باید مصوبات عملیاتی و اجرایی داشته باشد.

وی ادامه داد: نشست های تشریفاتی چاره ای برای مشکلات و دغدغه های استان نخواهد داشت از این رو تمایلی برای برگزاری این قبیل جلسات ندارم.

عبداللهی گفت: باید به دنبال راهکارهای موثر در راستای ترویج ازدواج، پیشگیری از طلاق و ترغیب زوجین برای فرزندآوری باشیم.

وی افزود: ضرورت دارد که مجموعه مدیران استان با عزم راسخ و توان مضاعف وارد عمل شوند و ضمن بررسی ابعاد مختلف این اهداف، امکانات و ارتباطات خود را برای این امور مهم و حیاتی بسیج کنند.

استاندار البرز گفت: تمامی ما مدیران در جایگاه های مختلف باید پیرو منویات و دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص ترویج ازدواج، پیشگیری از طلاق و ترغیب زوجین به فرزند آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال راهکاری موثر برای ازدواج و فرزندآوری باشیم/جلسات تشریفاتی چاره مشکلات نیست

به دنبال راهکاری موثر برای ازدواج و فرزندآوری باشیم/جلسات تشریفاتی چاره مشکلات نیست