مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 13:472022-03-02ورزشي

تشکیل بیش از 560 هزار پرونده قضایی در سال، شایسته کرمانشاه نیست


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه تشکیل سالانه بیش از 560 هزار پرونده قضایی در استان را شایسته کرمانشاه ندانست و گفت: باید هر طور شده تلاش کنیم امور مردم خارج از دادگستری حل و فصل شود.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کل دادگستری استان کرمانشاه تشکیل سالانه بیش از 560 هزار پرونده قضایی در استان را شایسته کرمانشاه ندانست و گفت: باید هر طور شده تلاش کنیم امور مردم خارج از دادگستری حل و فصل شود.

پرویز توسلی زاده در آیین گلریزان برای آزادسازی زندانین جرائم غیرعمد که امروز (یازدهم اسفند) با حضور خیرین بخش خصوصی، ورزشکاران و قهرمانان برگزار شد، با ابراز تاسف از اینکه سر و کار مردم به هر دلیلی با دستگاه قضا زیاد است، اظهار کرد: هم اکنون سالانه بیش از 560 هزار پرونده قضایی در زمینه های مختلف در استان داریم که این تعداد شایسته کرمانشاه نیست.

وی به تعداد بالای اختلافات خانوادگی و مواردی که حتی گاهی منجر به قتل شده اشاره کرد و یادآور شد: باید از تمام ظرفیت هایی که داریم استفاده کنیم تا مردم بتوانند در زمینه مسائل مختلف بین یکدیگر به سازش برسند و تا حد امکان اختلافات بین خود آنها و خارج از دادگستری حل و فصل شود.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با این وجود درب دادگستری و مراجع قضایی به روی مردم باز است و سعی می کنیم حرف مردمی که گرفتار ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بیش از 560 هزار پرونده قضایی در سال، شایسته کرمانشاه نیست

تشکیل بیش از 560 هزار پرونده قضایی در سال، شایسته کرمانشاه نیست