مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 14:022022-03-02سياسي

معرفی مناسب مهدویت به جوانان یکی از کارکردهای دانشگاه است


مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) گفت: تبیین وارائه مبانی مهدویت برای دانشجویان و اساتید در قالب دوره های تخصصی معارف مهدوی یکی از کارکردهای دانشگاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نشست هم اندیشی حجت الاسلام اعتمادی مدیر بنیادفرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) با حجت الاسلام پاک نژاد ریاست دفتر نهادنمایندگی  مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان  برگزار و بر تبیین و ارائه مبانی مهدویت برای دانشجویان و اساتید در قالب دوره های تخصصی معارف مهدوی تاکید شد.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان با تاکید بر اینکه درطول سال کانون مهدویت دانشگاه فعالیت ها و برنامه های مختلف ومتنوعی را در حوزه مهدویت انجام می دهد، اظهار داشت: دانشگاه آزاد واحد بندرعباس برای برگزاری دوره های تخصصی مهدویت ویژه اساتید  و دانشجویان با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود عج استان اعلام آمادگی می کند.

حجت الاسلام اعتمادی با استقبال از این پیشنهاد، برآمادگی بنیاد مهدویت استان در جهت برگزاری دوره های موصوف با استفاده از ظرفیت اساتید مرکز تخصصی مهدویت قم تاکید و اعلام داشت: به زودی این دوره ها در دانشگاه اجرایی وعملیاتی  خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مناسب مهدویت به جوانان یکی از کارکردهای دانشگاه است

معرفی مناسب مهدویت به جوانان یکی از کارکردهای دانشگاه است