مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 14:122022-03-02اقتصادي

استفاده از بازار روزهای نهاوند برای دستفروشان رایگان شد


 به منظور حمایت از اقشار کم درآمد و دستفروشان و عدم سدمعبر در سطح شهر بازارروزها به صورت رایگان در اختیار دستفروشان قرار می گیرد.

- ایسنا/همدان شهردار نهاوند گفت: به منظور حمایت از اقشار کم درآمد و دستفروشان و عدم سدمعبر در سطح شهر بازارروزها به صورت رایگان در اختیار دستفروشان قرار می گیرد.

مجید یوسفی نوید در تشریح این خبر اظهار کرد: سدمعبر امروزه برای تمام شهرها و شهروندان مشکل ساز و به معضلی برای شهرنشینی تبدیل شده است که کمبود شغل، بیکاری و سرمایه ی اندک این موضوع را تشدید و باعث برهم زدن نظم شهری می شود.

وی تصریح کرد: سدمعبر در پیاده راه، عبورو مرور را کند می کند و باعث هدایت عابرین به سواره رو می شود که همین امر خطر تصادف عابرین را بیشتر می کند.

یوسفی نوید افزود: درهمین راستا شهرداری نهاوند به صورت جدی تر و روزانه اقدام به جمع آوری سدمعبر مخصوصا در پیاده روها و خیابان سعدی کرده است.

وی ادامه داد: هم چنین به منظور حمایت از اقشار کم درآمد، دستفروشان و عدم سدمعبر در سطح شهر بازار روزها به صورت رایگان در اختیار این عزیزان قرار می گیرد و می توانند با مراجعه به بازار روزها و هماهنگی با اکیپ مستقر در آن جا جهت استفاده کاملا رایگان از این فضاها اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از بازار روزهای نهاوند برای دستفروشان رایگان شد

استفاده از بازار روزهای نهاوند برای دستفروشان رایگان شد