مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 14:272022-03-02اقتصادي

رضوی: تاسیس شرکت سهامی عام با عضویت رایگان مردم مازندران


رییس خانه صنعت و معدن مازندران، گفت: شرکت توسعه مشارکت سهامی عام با هدف کاهش تصدی گری دولت در خصوصی سازی به صورت رایگان از بین مردم مازندران عضو می پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید مجتبی رضوی صبح امروز در جمع خبرنگاران استان مازندران،اظهار کرد: اعتقاد به واگذاری کار به بخش خصوصی در بین مسئولان کشور وجود دارد.

وی تصریح کرد: اقداماتی که در سازمان خصوصی سازی کشور انجام می شود بهره وری نداشته و حتی فسادهای غیر قابل جبرانی به اقتصاد کشور وارد شده است، وقتی مدیر سازمان خصوصی دستگیر می شود نشان می دهد که ما بازخورد مناسبی از این جریان دریافت نکردیم.

رییس خانه صنعت و معدن مازندران، خاطر نشان کرد: برای اینکه به خصوصی واقعی برسیم باید دوره گذار را طی کنیم و پس از بررسی های علمی به این نتیجه رسیده شده است که دولت به کلی دست از تصدی گری بخش خصوصی بردارد.

وی اضافه کرد: برای واگذاری کامل امور  به بخش خصوصی نیاز به بررسی و بازبینی جدی فعالیت ها داریم تا پس از آن خصوصی سازی شکل بگیرد.

رضوی اضافه کرد: با تشکیل شرکت های توسعه ای در استان ها می توانیم زمینه ایجاد خصوصی سازی واقعی را در کشور رقم بزنیم.

وی با اشاره به تاسیس شرکت  در حال تاسیس توسعه مشارکت استان مازندران، افزود: با ایجاد این شرکت زمینه مشارکت همه مردم در واگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضوی: تاسیس شرکت سهامی عام با عضویت رایگان مردم مازندران

رضوی: تاسیس شرکت سهامی عام با عضویت رایگان مردم مازندران