مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 14:322022-03-02اجتماعي

اثرات پنهان پاندمی کووید-19 بر کودکان و نوجوانان؛ از سوءتغذیه تا چاقی


به گفته عضو شورای عالی آموزش و پرورش تعطیلی مدارس از هم لحاظ جسمی و حرکتی  و هم از لحاظ روحی و روانی صدمات جبران ناپذیری به دانش آموزان وارد می کند.

- اثرات پنهان پاندمی کووید-19 بر کودکان و نوجوانان؛ از سوءتغذیه تا چاقی به گفته عضو شورای عالی آموزش و پرورش تعطیلی مدارس از هم لحاظ جسمی و حرکتی  و هم از لحاظ روحی و روانی صدمات جبران ناپذیری به دانش آموزان وارد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل باقری فرد عضو شورای عالی آموزش و پرورش در وبینار آسیب شناسی بیماری های جسمی و حرکتی دانش آموزان در دوران کرونا که به میزبانی دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: روند کاهنده میزان مرگ و میر کودکان در طول زمان و علل اصلی کاهش بیماری های عفونی طی دو دهه اخیر به خاطر گسترش شبکه بهداشت و درمان در کشور، افزایش پوشش واکسیناسیون، افزایش سواد سلامت افراد جامعه، افزایش آگاهی والدین بوده است و برای داشتن جامعه ای ایمن و سالم ادامه این مسیر همچنان ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی با اشاره به میزان مرگ بر اثر علل مختلف در سنین 5 تا 19 سال در سطح جهان افزود: در جهان بیشترین علت مرگ در کودکان و نوجوانان (43%) حوادث و سوانح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثرات پنهان پاندمی کووید-19 بر کودکان و نوجوانان؛ از سوءتغذیه تا چاقی

اثرات پنهان پاندمی کووید-19 بر کودکان و نوجوانان؛ از سوءتغذیه تا چاقی