مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 14:322022-03-02فناوري

چرا باید فروشگاه اینترنتی اختصاصی داشته باشیم؟


امروزه فروش آنلاین محصولات در بسترهای مختلفی از جمله گروه های تلگرامی و واتساپی، صفحه های اینستاگرامی، مارکت پلیس ها و سایت های فروشگاهی صورت می پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام میکسین، با گسترش اینترنت و دسترسی آسان افراد به محتوای آنلاین، ساخت فروشگاه اینترنتی برای هر کسب و کار امری اجتناب ناپذیر شده است.

هر کس در هر کجای دنیا با یک فروشگاه آنلاین می تواند محصولات و اجناس خود را به همگان نمایش داده و به فروش برساند.

راه اندازی یک فروشگاه آنلاین، مزیت های زیادی دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم: برندسازی: مهمترین اثر ایجاد فروشگاه آنلاین اختصاصی ثبت برند و نام تجاری شما در فضای آنلاین می باشد.

مدیریت آسان مشتریان و سفارش ها: با افزایش تعداد سفارش ها و سوالات مشتریان، بسترهایی مانند واتساپ و دایرکت اینستاگرام پاسخگوی نیاز فروشندگان نبوده و کار پیگیری و مدیریت سفارش ها را بسیار دشوار می کند.

فروش بدون کمیسیون: با عضویت در مارکت پلیس ها، یک فروشنده باید درصد زیادی از سود خود را به مارکت پلیس داده و همچنین وجه پرداختی مشتری نیز مستقیم به حساب فروشنده واریز نمی شود.

عدم کنترل روی روش های ارسال و یا درگاه های پرداخت و عدم مدیریت نظرات کاربران و … نیز باعث شده اند تا فروشندگان، ایجاد سایت فروشگاهی شخصی را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا باید فروشگاه اینترنتی اختصاصی داشته باشیم؟

چرا باید فروشگاه اینترنتی اختصاصی داشته باشیم؟