مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 14:382022-03-02سياسي

96 اثر در جشنواره سرود داوری می شود


جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به تاثرگذاری سرود گفت: 96 اثر جشنواره سرود امروز داوری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار ابوالفضل طهماسبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در کنار جشنواره سرود می توانیم از رزمندگان نیز مصاحبه کنیم، اظهار کرد: استودیو صدا و تصویر هم تا بتوانیم در قالب کارهای فرهنگی فعالیت کنیم.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه قبلا یک مرکز آفرینش های هنری داشتیم، عنوان کرد: آماده قرارداد با ارگان ها در این استودیو هستیم.

وی با اشاره به اینکه سپاه و حوزه هایی که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند در طول ادارات هستند و پیگیر موضوع هستند، اضافه کرد: همین گروه های سرود قابل شناسایی و استعداد هستند و خود این استودیو برای این است که استعدادها شناسایی شوند.

سردار طهماسبی با اشاره به اینکه در حوزه تئاتر و رسانه می توانیم استعدادها را شناسایی کنیم، ادامه داد: امروز این خلاء را داریم و سرود یک نیاز است و اثرگذاری اش از انواع شعر بیشتر است.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تربیت و کشف استعدادها، شناسایی گروه ها و تولید آثار ویژه در حوزه سرود را از اهداف نخستین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر عنوان کرد و افزود: این جشنواره در قالب تولید سرود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

96 اثر در جشنواره سرود داوری می شود

96 اثر در جشنواره سرود داوری می شود