مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 14:472022-03-02اجتماعي

ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری از فردا


معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری، گفت: پیش بینی می شود از ساعات بعداز ظهر فردا یک سامانه بارشی از سمت کوهرنگ وارد استان شود.

- معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا درخصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: پیش بینی می شود از ساعات بعداز ظهر فردا یک سامانه بارشی از سمت کوهرنگ وارد استان شود که در ابتدا موجب افزایش سرعت وزش باد در سطح استان خواهد شد، این سامانه بارشی تا شب به تدریج تمامی مناطق استان را در برمی گیرد.

معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری، افزود: از ساعات نیمه شب پنج شنبه تا قبل از ظهر روز جمعه وزش باد شدید، بارش باران و برف در سطح استان انتظار می رود همچنین پیش بینی می شود میزان بارش ها در این بازه زمانی از شدت بالایی برخوردار باشند و بنابراین احتمال مخاطره آمیز بودن این بارش ها وجود دارد همچنین سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها به ویژه در مناطق کوهرنگ، اردل، لردگان، کیار، فارسان، بن، خانمیرزا و بروجن پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: در اثر فعالیت این سامانه بارشی در شهرکرد و سامان نیز بارش های مطلوبی پیش بینی می شود بنابراین با توجه به نوع بارش ها به شیلات داران و گلخانه داران توصیه می شود تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری از فردا

ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری از فردا