مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 14:472022-03-02اجتماعي

بستر رودخانه فرحزاد آزاد شد


دادستان تهران از آزادسازی 4700 متر مربع از اراضی حریم و بستر رودخانه فرحزاد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگله خبرنگاران، علی صالحی گفت: این آزادسازی در محدوده حریم و بستر رودخانه فرحزاد به مساحت 4 هزار و 756 متر مربع که توسط افراد سودجو تصرف شده بود، صورت گرفت که با توجه به احداث ساخت و سازهای غیرمجاز و آسیب به محیط زیست در این منطقه، به سرعت مستحدثات غیرقانونی تخریب و این اراضی آزاد شد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: مقابله قاطع با زمین خواران و متصرفان غیرمجاز یکی از مهم ترین اولویت های دادسرای عمومی و انقلاب تهران است و در این خصوص، هیچ خط قرمزی وجود ندارد.

رییس قوه قضاییه 27 دی بود که موضوع آزادسازی سواحل را ابلاغ کرد و با دستور رییس جمهور به دستگاه های دولتی این موضوع با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفت.

مهدی عباسی، رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفته بود براساس قانون تاکنون 1858 کیلومتر از رودخانه های استان تهران، تعیین بستر و حریم شده و مراتب به ادارات و دستگاه های اجرایی جهت رعایت بستر و حریم اعلام شده است و طبق برنامه تا سال 1402تمامی بستر رودخانه های استان تهران سنددار می شوند تا دیگر کسی نتواند آن ها را تصرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر رودخانه فرحزاد آزاد شد

بستر رودخانه فرحزاد آزاد شد