مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 15:172022-03-02سياسي

وجود 137 پایگاه مقاومت بسیج محلات در زیرکوه


فرمانده ناحیه سپاه زیرکوه از وجود 137 پایگاه مقاومت بسیج محلات در این شهرستان خبر داد و گفت: همچنین بیش از 50 درصد از مردم عضو بسیج هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محسن کاری، فرمانده ناحیه سپاه زیرکوه ظهر امروز در دیدار اعضای شبکه تربیتی صالحین سپاه ناحیه شهرستان زیرکوه با نماینده معزز ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهارداشت: این شهرستان 110 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

وی با بیان اینکه اعضای شبکه های سه گانه صالحین در رأس آن امام جمعه است، تصریح کرد: شبکه فرماندهی صالحین در زیرکوه ناحیه مقاومت این شهرستان 9 حوزه مقاومت بسیج در حوزه خواهر و برادر دارد.

فرمانده ناحیه سپاه زیرکوه از وجود 137 پایگاه مقاومت بسیج محلات اعم از خواهر و برادر در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: همچنین در این شهرستان بیش از 50 درصد از مردم عضو بسیج هستند.

کاری با بیان اینکه در حلقه های صالحین این شهرستان حلقه سرمربیان هر ماه جلسه دارد، ادامه داد: در این جلسات موضوعاتی که نیاز شهرستان باشد مورد بررسی قرار می گیرد.

وی از وجود 10 حلقه مربیان در این شهرستان خبر داد و افزود: تعداد حلقه های سرگروه این شهرستان 85 حلقه بوده که در 430 حلقه صالحین قالب در بسیج دانش آموزی محلات در حال اجرای برنامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 137 پایگاه مقاومت بسیج محلات در زیرکوه

وجود 137 پایگاه مقاومت بسیج محلات در زیرکوه